2014. július 2., szerda

Larry is real. /Part 7./

Sziasztok! Szóval hatalmas kihagyás után ismét összegyűjtöttem egy részt.
Már egy hónapja terveztem egy újabb részt már csak azért is mert nagyon nagyon szúrják a szememet a Larry ellenes kommentek.
Meg mellesleg az is itt van ne hogy valaki azt higgye eltűntem. Élek és virulok és Larry van csak vártam a turnéig. Olyankor sok larry van:)
Szóval ja gondolom most valaki örömmel olvassa a sorokat valaki pedig a falba veri a fejét hogy "jaj már megint itt van nem adja fel". Hát nem bizony. Remélem én vagyok a rémálmod:DDDDDDDDD Na jó ez csak vicc. (Ha úgy nézzük)

1.HARRY 'ÚJ' TETKÓJA.
Tudom tudom a sztori már lejárt Harrynek azóta volt még egy tetkója és ez már régebbi.
De ez a páfrány vagy gaz vagy tudom is én minek nevezzem több mint aminek gondolnánk.
Mielőtt megnézni bárki a képet gondolkodjon el azon a jelentések közül melyiknek van itt a legtöbb értelme:
1.Őszinteség egymással szemben
2.Varázslat
3.Megigézés
4.Bizalom
5.Menedék
6.Diszkréció
7.Álmodozás
8.Egy titkos kötelék a szerelemben. 

Őszintén véletlen a 8. pont? Mert szerintem nem. Itt gondolkodtam el azon ha valakit idegesít hogy azt mondják rá meleg.
Csak nem tetováltat magára olyat ami még jobban lázba hozza a shippereket, mert nekem ne jöjjön azzal senki sem hogy biztos nem tudta mit jelent. Mert ha egyszer valaki valamit magára tetováltat ami örökre szól, értelemszerűen csak megnézni mi a jelentése és számára mi lesz a jelentése:)
Szóval Harry újabb larrys tetkója letudva:)
Oh egyet majd nem kihagytam: 
Ezt azért tartják Larry tetkónak mivel, olyan mintha Lou írta volna. Csak hasonlítsuk össze az "Hi"-val.  Tényleg hasonlít rá. 

2.KONCERT VIDEÓ.
Volt egy igen érdekes megszólalása Harrynek Louhoz. Amit valaki videóra is vett.


Mindenkinek ajánlom hogy nézze meg sajnos másképp nem tudom csatolni. 
Harry ezt mondja benne: "You look lovely tonight, Louis/Loueh"
Magyarul: "Szép/Aranyos/Cuki vagy ma este Louis"
Hát ezt mindenki döntse el szerintem magában, hogy Harry élőben nagyközönség előtt ilyet mondott.
3.TURNÉ KÉPEK.
 A turnét egyrészt azért vártam mert rengeteg friss kép Louról másrészt viszont..
Az ilyen pillanatokért:

Harry és Louis, Harry a hátára vette Lou-t és így sétálnak fel a buszra.
Gondolom kicsit közelebbi kép is jól esne (vagy legalább csak azért, hogy ne ugorjatok nekem "nem ők vannak rajta" lol)
(Igen ezen sajnos már van egy jelzés amit nem tudok eltüntetni) 

Louis ne ilyen feltűnően nézd ahogyan Hazz banánt eszeik. 
És még egy: 
 Lou megint Harryt nézi és itt sokkal jobban látszik. Hagy ne mondjam milyen aranyosan néz rá Harryre.
És még egy. És ezek mind más-más koncertek voltak.
(jaj az a nézés sgsg)
Ezt majd nem kihagytam. Pedig ez a kedvencem. Szerintem érthető miért és hogy mit látunk rajta.

4."MIATTATOK MÁR NEM IS HÜLYÉSKEDNEK"
Ezt a mondatot olyan sokszor megkapjuk hogy az már ijesztő.
Csak mondjuk kár hogy nem igaz, úgy egy kicsit sem.
Éppen mosolyogva/vigyorogva (mert Lou vigyorog) leöklöznek. NYILVÁNOSAN. Azt a.

Itt eljátsszák hogy valami hangszeren játszanak. (egyébként rohadt aranyosak vagytok srácok)
Harrynek fülig ér a szája. Hűha akkor most lehet szembe kell nézni a tényekkel az embereknek hogy nem a Larrysek baszták el hanem a MODEST! ?:(


És íme Harry Styles a rizs szedő aki Louis Tomlinsonnak rázza magát. 
Aki megint csak nevet. 

5.DOLGOK AMIKET NEM TUDNÉK TÉMÁBA SOROLNI.
Egyre hosszabbak ezek a címek na mindegy.

Tetszik ez a kép már csak a szándék miatt is:) "Látszólag van egy pletyka, hogy 2010-ben Louis és Harry csinált egy videót magukról, hogy bejelentik, hogy larry real (oda az van írva "kijönnek") de ez sosem lett nyilvánosságra hozva. "
Na most mivel ez egy pletyka így nem biztos hogy igaz. De szerintem felettébb érdekes.

Imádom ezt a képet. Már csak a poén miatt is. Harry kicsit sem féltékeny, de hogy a tekintete arról árulkodik mennyire vicces ez az egész dolog.
(Remélem mindenki érezte az iróniát)

De ez a kép akkor is visz mindent, Harrynek fáj leülni a fenekére. 
"Na most emlékezzünk és értékeljük ezt a napot"

Szövegtől eltekintve is elég csak ránézni a képre.
"Mellesleg ők úgy ülnek hogy nagyon úgy érzem ők melegek"

Ez már régebbi és ehhez hasonló kép többször is volt de nem így sorozatba.
Na tisztázzuk: Szívecske szemek, kézkulcsolás meg fonás konkréten, Arc simogatás.
Már ne haragudjatok de ilyet szerintem csak az csinál aki szerelmes.
De tényleg hány könyvben olvastátok például azt hogy "a fiú végig simított a lány arcán"
Természetesen ebben az esetben fiú-fiúval. 
Ezen meg már csak mosolyogni tudok. Larry tetkó, Larry póló.
Cukik.

Ez is régebbi de szerintem itt is elárul sok mindent az hogy Harry mennyire zavarba jött.
És konkrétan a könyvet a fejére húzza.

Interjú: "Harry: Én szingli vagyok" Louis:"(gondolom ez ilyen yeaah lenne) IGEN!!"
"Louis: Uh.. Nekem van barátnőm" Harry:" MI?!"
Hát.. Ha nem akarom hogy azt higgyék vele vagyunk buzulva a másikba nem mondok teszek ilyet:) 

Ez pedig egy gif sorozat:





Első: Louis oda akar nyúlni de vissza rántja inkább a kezét és megrázza  a fejét.
Második-Harmadik: Ráközelítenek Harry arckifejezésére.
Ami mindent elárul.

6.ÉS EGY NAGYON FONTOS VIDEÓ!
Ma láttam egy videót Eleanor családjáról. A valódiról. Kiderült rengeteg minden és szerintem ezt végképp érdemes végig nézni: 



Szóval remélem tetszik ez a "kis" rész. Majd ha lesz valami megint felbukkanok addig is legyenek jók ezek!:) 
További szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése