2013. december 28., szombat

Larry is REAL!:)) /part 3/

Helló!:) jöttem egy újabb résszel. Így utólag elgondolva. Át nevezhetném majd a címet.__.
Mindegy. Nem a cím a lényeg. Találtam pár cuki képet gifet:D ezt meg azt:) remélve hogy jó ide.
Mindegy is. Kezdjük:D

1.LARRY MOMENTEK:3 (ISMÉT)
Szóval akkor. Az első részben már volt ilyen pont de nem baj. Este van és nincs jobb ötletem.xd
Fagyöngyös kép:3 Azt mondták akik fagyöngy alatt csókolóznak azoknak örökké tart a szerelmük:3
Cuki:3

Egyik baromi nagy kedvencem:3 Ez egyszerűen annyira édes:3



Ezek is édesek:3 Csak nem annyira mint a többi:D
Lou puszit nyom harry arcára:3 /De ők viccelnek és csak barátok ahaaaa/
Nekem ez lett az új kedvencem:3 ha ps ha nem ez:3


Jó mondjuk ez bazira ps de kit érdekel?:D Ha ennyire aranyos?:)


Egy új Larry moment:3 Hát nem cuki? Szerintem az megfogják egymás kezét*o* amúgy asszem itt a híd tetejénél voltak? o.O 

Ha jobban megnézitek kézen fogva sétálnak. Csak kéne a folytatása.. Fél órás keresés után. Még mindig nem lett meg szóval. Ez most nincs..
Harry a Little Things-et énekelte amikor a "you" helyett "Lou"-t mondott.(:





 Szóval. Ezek sorba vannak:3
Szóljatok ha két srác ezt csinálja.
Szívesen megnézem:D


Hát nem cuki? Lou átkarolja Harryt. 
Lou arckifejezése mindent megér:') Nem féltékeny áá nem.

Harry a Little Things klipje alatt Loura néz amikor azt mond "It's you". 

Itt is fogja a kezét(: Elounornál mikor látunk ilyen kézfogásokat? Nem sűrűn... 
Hát. Ennyit a Larrys képekről/gifekről. Majd legközelebb. 

2.PÁR APRÓ DOLOG.
Ide olyanokat teszek amiket nem tudtam téma szerint csoportosítani vagy nem is lehetett. 


Erről amúgy videó is készült. És minden logikám szerint. Videót. Nem lehet pselni. 

 

Na jó ez lehet puszta véletlen is de mekkora már:DD Csak kár hogy ezt is a Modest írta:// Nem baj Modest majd legközelebb. 
Hát nem érdekes?:) /Nem tartom melegnek. Bár néha elgondolkozomxd/

Azt hiszem ennyi lett volna. Csak két pont. De na. Mondtam nem lesz túl hosszú. Basszus már fél három van? o.O Na mindegy. Majd legközelebb is jelentkezem ha lesz miről és lesz időm.:)

Ja még valami. Ezen akkorát szakadtam:'D 

Rio xx.







3 megjegyzés:

  1. Sziiia!:) Larrys vagyok, de azért ebben van olyan ps kép is amire mondtad, hogy cuki, de azt nem emlitetted, hogy ps.Mert sajnos a fentiek közül csak 2 nem ps..:/ Modestnek köszönhetően Larry már nem annyira nyilvánul meg.. de csak mondom hogy a fagyöngyös is ps.. mivel ott asszem egy nő állt:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Több olyan kép is van benne ami nem ps. de persze van benne ps is:c

      Törlés
  2. Hali Larrys vagyok es imadom amit irsz...am en ugy tudtam h a G betu Gemma az A betu pedig Ann

    VálaszTörlés