2014. január 10., péntek

Apróságok:) Larry./part 4/

Na emberek. Nem hittem volna hogy folytatom. megintxd
Őszintén szólva ebbe csak egy dolog lesz esetleg kettő..
Találtam és küldtek pár dolgot:D
1.TWEETEK. 
Szóval. A mi drága Harrynk adott pár jelet hogy larry látezik:) Nem cuki?:)
Sokan kérték írja ezt. Írja azt. És ő megtette:)
Szóval. A lány kérése. Ha Larry igaz tweeteld azt hogy '2014'. Erre Harry mit tesz?:')
Tweeteli. De nem csak ez az egy van c:

És itt vannak ezek is:) Elsőben azt hiszem arra kéri ha igaz akkor tweeteljen egy suliról (?) /Sajnálom az angol még nehezen megy/
a másodikon. Nicket kéri meg ha Larry igaz tweetelje azt hogy torta vagy kutya. 
Nick ki írta "TORTAAAAAAAA";)
az utolsó. Harry tweeteljen franciául ha Larry igaz.
És mit csinált?:D
Tweetelt.
De még mindig nem létezik ugye?(: 
Akkor én most mutatok nektek egy videót:) 
http://www.youtube.com/watch?v=PGFT0EiY2VQ /sajnos feltölteni nem tudtam../
Itt elmondja. 
'Az első akibe beleestem Louis Tomlinson"
"Ki?"
"Louis Tomlinson"
"Louis Tomlinson? Ő hogy érez irántad?"
"Kölcsönös megbeszéltük"
"Igen? Ez csodálatos, Harry"
Kell még több?:) Hányszor erősítsék meg?:) 
De persze biztos csak viccel.. #Bummheadshot.
2.KÉZFOGÁS.
Nem igaz hogy valakinek még mindig nem jön le hogy nem bírják megfogni egymás kezét. Bahh.
nagyon gáz. 
*Ja és megcsókolni sem tudják egymást. De ez egy zárójeles megjegyzés amit csillagoztam logika.*
Itt látszik milyen gyatrán fogják meg egymás kezét... 

Kezük sincsen össze kulcsolva de Trú láv ><

Szint úgy nincs össze kulcsolva. 
Erről ne is beszéljünk:'D

Kedvencem.. Felvázolom amúgy hogy én mit szűrök le ebből. Oda nyúl a '"barátnője"" hogy megfogja a kezét de ő zsebre tesz
Marha nagy szerelem. 
De azért ez sem rossz. Megfogja a két ujját (Y) 
3.PÁR KÉP.
Szóval. Amikor unatkoztok. Ti is csináltok sok hülyeséget.
Nos. Én képeket. 
Csak egymás mellé dobom egy felirattal. És ennyi:d /Ezekből csak négyet csináltam én:d/
Na igen. Ez tényleg ciki.


Nem Larry de vicces:'D
Ez még a nem shipper barátnőim is kiégtek...
#Amikorunatkozol:D Intézkedtem:D


 Kitalálom.. a szájába súg. Nekem is súghatnának:3
Mind közül ez a legjobb:')
Szóval.. Ez.. kegyetlenxddddddddd de annyira igaz.:')

 És ez is true. 

Ennyi lett volna. Ha így haladok. Lesz még egy csomó ilyen bejegyzés..
Mindegy. Ezek ismét felhasználhatóak.:))
Szép estét.

Rio xx.

1 megjegyzés:

  1. hahii, Larry shipper vagyok, de ez ps:) http://3.bp.blogspot.com/-tUd9z0uhuzY/UtBGC3XL1vI/AAAAAAAABFg/g5_X0VV1iic/s1600/tumblr_mz5qr1fw841sw5p90o1_500.jpg (ha nem hiszed, világosisd ki és meglátod Harry és Louis lábán a hibát:c)

    VálaszTörlés